* úroveň náročnosti   1 – začátečník,   2 – pokročilý,   3 – zkušený jogín

VINYASA FLOW YOGA (Lucie) 2-3

Vinyasa Flow Yoga je především o plynulém spojení jednotlivých pozic - ásan, z čehož vzniká tzv. flow = plynutí. Během lekce se zahřejeme, posílíme, stabilizujeme páteř, najdeme balanc v balančních pozicích, budeme zkoušet nové pozice a vracet se ke starým známým a prohlubovat je. Součástí každé lekce je úvodní zpěv manter, dechové cvičení a na závěr i sladká tečka savásana, nebo-li závěrečná relaxace. A protože každý den je jiný, něčím jedinečný, i naše lekce se budou od sebe čas od času lišit...

YIN YOGA (Monika) 1-2

Na yangových, dynamických lekcích pracujeme především s našimi svaly. Na Yin józe jdeme ještě hlouběji, uvolňujeme hluboké vrstvy těla, především fascie, ale i klouby. Jedna z jejích učitelek, Angela Jervis, říká, že Yin jóga z tohoto důvodu zkrátka není pro bačkory. V pozicích setrváváme dlouho, přibližně pět minut a během té doby se učíme nebojovat s tím co přichází. Pozice jsou zpravidla jednoduché a využíváme v nich pomůcky k tomu, abychom v nich mohli dlouho vydržet a zároveň odpočívat. Yin jóga je vhodná i pro těhotné ženy a seniory, kterým ji obzvlášť doporučujeme. Pokud právě teď nepotřebujete rychlý pohyb a chcete tělo a mysl především uzdravit či uvolnit, je Yin jóga tím pravým typem jógy pro Vás.

STRONG & FLEXIBLE YOGA (Magdaléna) 2-3

Stejně tak, jako nám pravidelná jógová praxe dodává kýžený pocit vnitřního klidu, tak by nás měla i posílit. Posílit naše svaly, tak abychom se mohli bezpečně udržet v pozicích. Posílit naši mysl, tak abychom se mohli plně soustředit na prováděnou ásanu. V neposlední řadě by nám měla dodat potřebnou dávku flexibility, abychom v pozicích netrpěli, ale naopak si mohli užívat volnost pohybu díky pozvolně získanému rozsahu. Na lekcích Strong & Flexible jógy se zaměříme přesně na všechny tyto tři oblasti a naší hlavní pomůckou, která nám k tomu všemu dopomůže, krom našeho vlastního těla, budou činky. Přesně tak, slyšíte správně! 

MORNING COFFEE FLOW YOGA (Anička) 1-2

Vůně čerstvé kávy a jemné, i když vydatné pozice po ránu... to je MORNING COFFEE FLOW YOGA. Lekce zaměřená na správné protažení těla s ohledem na jeho obvyklou ztuhlost po ránu. Budeme více balancovat, protože po ránu hlava není zahlcená rušivými elementy tak jako přes den a lépe se tak s tělem pracuje. Ranní lekce jsou ty nejsladčí, přijďte se o tom se mnou přesvědčit.

YOGA FLOW THERAPY (Kateřina) 1-2

Yoga Flow Therapy je jógová lekce, která vychází z dynamické Vinyasa jógy a je obohacená o prvky terapie. Udržuje si vinyasovou plynulost a důraz na dech, ale je o něco jemnější a pomalejší. Velkou pozornost věnujeme optimálnímu nastavení těla v jednotlivých pozicích z pohledu funkčnosti a anatomie těla. V tom je lekce ‘terapeutická’, protože se budeme snažit tělo nastavit do takové pozice, která pro něj bude terapií (léčbou). Dech bude dobře proudit, tělo se bude protahovat a posilovat zároveň a mysl se zklidní. Na lekci je dostatek času pozici nastavit a prozkoumat, ale díky plynulosti dechu lekce neztratí své flow. 

RANNÍ YOGA (Kristýna) 1-2

Na ranní józe vás čeká jemný start do celého dne. Přes jemné ásany se dostaneme až k náročnějším a dynamičtějším. Nejenže svaly zaktivujeme, zahřejeme a protáhneme, tak skrze dech, pohyb, koncentraci a relaxaci vyplavíme stres a připravíme mysl do našeho dne. Těšit se můžete na pozdravy slunci, dynamické, statické i balanční ásany, pozice na zapojení hlubokého stabilizačního systému, závěrečnou relaxaci a také na kávičku.

PLYNULÁ RANNÍ VINYASA YOGA (Naďa) 1,2,3

V plynulé ranní vinyasa józe budeme jak plynule přecházet mezi jednotlivými pozicemi, tak občasně zastavovat a prodýchávat. Na svých lekcích se snažím o individuální přístup a usiluji o to, aby jogíni pochopili správné držení těla, aby jim provádění jógových ásán bylo přínosem a né naopak.

WHEEL YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yoga wheel je unikátní sportovní pomůcka, která pomáhá proti bolestem zad způsobených sedavým zaměstnáním, přetížením svalů zad, i páteřními disbalancemi. Na lekcích ho používáme zejména kvůli protažení, uvolnění napjatého svatlstva, ale také k posílení. Díky yoga wheelu se mnohdy snadněji dostaneme do náročnějších pozic a posouváme se tak v naší praxi dále a mnohem rychleji. Přijďte si kolečko sami vyzkoušet.

HATHA YOGA (Renata) 1-2

Hatha jóga je základem všech moderních forem jógy. V překladu ze sanskrtu Ha znamená Slunce a Tha znamená Měsíc. Naším cílem je vyvážit pravé a levé Nadis (energetické kanály) známé jako Ida a Pingala. Na naší společné lekci se s pomocí tradičních ásan, pránájámy, meditace a manter zaměříme na rovnováhu a uklidnění těla, mysli a duše. Prozkoumáme hloubky různých pozic při současném mísení dechu a pohybu. Nedílnou součástí lekce bude oblíbená relaxace, kterou si okořeníme vizualizacemi, mantrami či muzikou. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak pro pokročilejší praktikanty. Uvítám i úplné jógové nováčky.

YOGA BEFORE COFFEE (Kateřina) 1-2

Najděte si ráno chvilku pro sebe a přijďte rozproudit energii nasbíranou během noci ještě před tím, než se rozjede kolotoč všedních povinností. V rytmu dechu proplujete pozicemi, stejně tak jako po celý zbytek dne. Ranní vinyasa jóga je to jediné, co před svou ranní kávou potřebujete. Celý den pak bude tak nějak jiný a možná ani to kafe nebudete potřebovat. Uvidíte!

YOGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (Kristýna) 1-2

„Pružná páteř → zdravá páteř“ Jemná jóga se stabilizačními prvky z pilates. Cílem této lekce je zlepšit pružnost a ohebnost páteře, napravit držení těla a ulevit si od bolesti zad. Na lekci můžete očekávat hodně rolování, rotací, úklonů a jemných záklonů. Vedle zad se budeme věnovat i kyčelním kloubům, chodidlu, prstům a „cvičením“ proti syndromu karpálního tunelu.

YIN YANG YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yin a yang jsou duality, které k sobě neoddělitelně patří a vzájemně se doplňují. Yin je stabilní složka, za to yang je ta dynamická. Yangová yoga osloví naše svaly a pomáhá nám dosáhnout větší flexibility. Ale i svaly potřebují prostor. Yinová yoga nám přináší dovednost vytvořit si prostor nejen v našem těle, ale především v naší mysli a životě. Yinová yoga nás učí nechat věci více plynout a méně kontrolovat, ztišit se a být bdělým k sobě i k ostatním. Na mých lekcích se společně budeme učit, jak z dynamiky přejít ke ztišení, zastavení, stabilitě a jak vyrovnávat obě polohy.

Friday Vinyasa Flow Yoga (Marianna) 1,2,3

Ranní lekce Vinyasa Flow bude vyplněna vítáním slunce, postupným protažením a sekvencí na posílení těla i ducha tak, abychom mohli plní energie vyrazit z podložky rovnou do nového dne. Společně se připravíme na závěr pracovního týdne, ale hlavně na čas odpočinku, který je před námi.

JEMNÁ FLOW YOGA (Lucie) 1-2

Jemná Flow Yoga podobně jako Vinyasa Flow propojuje pozice mezi sebou pomocí dechu do krátkých sestav. Lekce je však vedená v pomalejším tempu a s důrazem na procítění pozice v přítomném okamžiku. Součástí lekce je zpěv manter, dechová cvičení a dostatečně dlouhá relaxace. Přijďte se naladit na sebe a na nadcházející víkend.

YOGA PRO SENIORY (Magdaléna) 1

Ve spolupráci s neziskovou organizací 'Seniorem s radostí' jsme pro vás připravili lekce, které jsou určené pro ty, co se již nachází ve starobním či invalidním důchodu. Pohyb jako takový nás udržuje fyzicky i mentálně mladými, a čím starší jsme, tím více ho potřebujeme. Chtěla bych vás tímto pozvat na naše pravidelné společné lekce, které jsou za symbolickou cenu. Z důvodu omezené kapacity je třeba se na lekce předem hlásit, ať skrze náš rezervační systém, telefonicky, sms zprávou či e-mailem.

SATURDAY MORNING VINYASA YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Začněte čas odpočinku správně, a to s jógou. Ranní lekce jsou přínosem po celý zbytek dne. Pozitivně naladí, usměrní myšlenky a lépe nás připraví na dobu odpočinku, ve které bychom se měli snažit být co nejvíce přítomni. Jen tak si dokážeme život užít naplno. Jóga nás učí na chvíli se zastavit a pozorovat pouze svět kolem nás, bez předsudků a očekávání. Přijďte prožít sladkou volnost pohybu a dechu a spojit tak příjemné s užitečným. Ručím vám, že vaše tělo a mysl budou chrochtat blahem. Protože ještě nikdo nikdy neřekl "Lituji, že jsem dnes šel na jógu".

SUNDAY CHAKRA VINYASA YOGA (Marianna) 1,2

Sunday Chakra Vinyasa jóga bude plná krátkého povídaní, svižné Vinyasy a ásan zaměřených na rozproudění jemnohmotné energie v jednotlivých čakrách. Budeme se různě zkroucet, uzlit, zaklánět, předklánět, balancovat. Každá lekce bude jiná a s trochou představivosti i barevná. Uvolňující šavásana a zpěv bídža manter budou sladká tečka na závěr.