* úroveň náročnosti   1 – začátečník,   2 – pokročilý,   3 – zkušený jogín

MONDAY MORNING FLOW YOGA (Lucie) 1-2

Monday Morning Flow Yoga je dynamická lekce Vinyasa jógy inspirována Jivamukti jógou. Lekci začneme zpěvem mantry, následovat bude ásanová praxe, kde se jemně zapotíme a rozproudíme pránu, nebo-li životní energii ve svém těle. V relaxaci necháme tělo a mysl odpočinout.

PLYNULÁ YOGA (Zuzana) 1-2

Lekce Plynulé jógy je vhodná pro každého bez omezení věku. Na svých lekcích kladu důraz na správnou techniku dýchání a bezpečné provedení jednotlivých pozic, při kterých provádím asistenci. Přijďte si proto i Vy zakusit blahodárné účinky jógy a nabít pozitivní energii. Z lekce budete odcházet příjemně odpočatí a protažení.

HATHA VINYASA FLOW YOGA (Naďa) 2-3

Hatha Vinyasa Flow Yoga je především o plynulém spojení jednotlivých pozic - ásan, z čehož vzniká tzv. flow = plynutí. Během lekce se zahřejeme, posílíme, stabilizujeme páteř, najdeme balanc v balančních pozicích, budeme zkoušet nové pozice a vracet se ke starým známým a prohlubovat je. Součástí každé lekce jsou dechová cvičení a na závěr i sladká tečka savásana, nebo-li závěrečná relaxace. A protože každý den je jiný, něčím jedinečný, i naše lekce se budou od sebe čas od času lišit...

MORNING COFFEE FLOW YOGA (Magdaléna) 1-2

Vůně čerstvé kávy a jemné, i když vydatné pozice po ránu... to je MORNING COFFEE FLOW YOGA. Lekce zaměřená na správné protažení těla s ohledem na jeho obvyklou ztuhlost po ránu. Budeme více balancovat, protože po ránu hlava není zahlcená rušivými elementy tak jako přes den a lépe se tak s tělem pracuje. Ranní lekce jsou ty nejsladčí, přijďte se o tom se mnou přesvědčit.

VINYASA YOGA (Kateřina K.) 1-2

Vinyasa jóga je dynamická jóga, která klade velký důraz na dech. Pozice a přechody mezi pozicemi jsou prováděny v rytmu dechu. Díky tomu je lekce tak plynulá, že není prostor na nic dalšího než na to, být pozorností u svého dechu a sebe samé(ho). Během lekce spolu proplujeme sérií pozic, budeme si s nimi hrát a budeme dbát na jejich správné technické provedení, abychom si neublížili, uvolnili vše ztuhlé a posílili zesláblé. Přes to všechno doplujeme až k závěrečné relaxaci, která uvolní mysl od nekonečných otázek a přemýšlení.

ASHTANGA YOGA 1. SÉRIE (Tereza) 1-2

Tradiční a ucelená Ashtanga jóga patří mezi dynamičtější druhy jógy a je založena na přesně daném sledu pozic (ásan), které na sebe plynule navazují. Ashtanga pracuje s celým tělem a v logické návaznosti a protahuje tak komplexně celé tělo od krku až po konečky prstů u nohou. Fyzická zdatnost ani předchozí zkušenosti s jógou nejsou podmínkou. Lekce budou vedeny postupně krok za krokem s asistencí a hlavně bez bolesti s ohledem na fyzické dispozice každého klienta. Na závěr každé lekce zařazuji řízenou relaxaci pro uvolnění.

RANNÍ YOGA (Kristýna) 1-2

Na ranní józe vás čeká jemný start do celého dne. Přes jemné ásany se dostaneme až k náročnějším a dynamičtějším. Nejenže svaly zaktivujeme, zahřejeme a protáhneme, tak skrze dech, pohyb, koncentraci a relaxaci vyplavíme stres a připravíme mysl do našeho dne. Těšit se můžete na pozdravy slunci, dynamické, statické i balanční ásany, pozice na zapojení hlubokého stabilizačního systému, závěrečnou relaxaci a také na kávičku.

WHEEL YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yoga wheel je unikátní sportovní pomůcka, která pomáhá proti bolestem zad způsobených sedavým zaměstnáním, přetížením svalů zad, i páteřními disbalancemi. Na lekcích ho používáme zejména kvůli protažení, uvolnění napjatého svatlstva, ale také k posílení. Díky yoga wheelu se mnohdy snadněji dostaneme do náročnějších pozic a posouváme se tak v naší praxi dále a mnohem rychleji. Přijďte si kolečko sami vyzkoušet.

HATHA YOGA (Renata) 1-2

Hatha jóga je základem všech moderních forem jógy. V překladu ze sanskrtu Ha znamená Slunce a Tha znamená Měsíc. Naším cílem je vyvážit pravé a levé Nadis (energetické kanály) známé jako Ida a Pingala. Na naší společné lekci se s pomocí tradičních ásan, pránájámy, meditace a manter zaměříme na rovnováhu a uklidnění těla, mysli a duše. Prozkoumáme hloubky různých pozic při současném mísení dechu a pohybu. Nedílnou součástí lekce bude oblíbená relaxace, kterou si okořeníme vizualizacemi, mantrami či muzikou. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak pro pokročilejší praktikanty. Uvítám i úplné jógové nováčky.

YOGA BEFORE COFFEE (Kateřina K.) 1-2

Najděte si ráno chvilku pro sebe a přijďte rozproudit energii nasbíranou během noci ještě před tím, než se rozjede kolotoč všedních povinností. V rytmu dechu proplujete pozicemi, stejně tak jako po celý zbytek dne. Ranní vinyasa jóga je to jediné, co před svou ranní kávou potřebujete. Celý den pak bude tak nějak jiný a možná ani to kafe nebudete potřebovat. Uvidíte!

PILATES (Kristýna) 1-2

PILATES je metoda cvičení, která má pozitivní účinky především na správné držení těla, zdravou a mobilní páteř. Pokud držíme naše tělo správně, v ose, váhu rozkládáme do obou chodidel, a naše záda jsou v neutrálním postavení, pak se můžeme vyhnout bolestem zad, vyhřezlým ploténkám, hrbu nebo přílišnému prohnutí. Toto učí naše svaly pilates, odolávat gravitaci. Mimo jiné pilates tvaruje a zužuje svaly po celém těle, včetně břicha a při správném cvičení posiluje pánevní dno.

YOGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (Kristýna) 1-2

„Pružná páteř → zdravá páteř“ Jemná jóga se stabilizačními prvky z pilates. Cílem této lekce je zlepšit pružnost a ohebnost páteře, napravit držení těla a ulevit si od bolesti zad. Na lekci můžete očekávat hodně rolování, rotací, úklonů a jemných záklonů. Vedle zad se budeme věnovat i kyčelním kloubům, chodidlu, prstům a „cvičením“ proti syndromu karpálního tunelu.

YIN YANG YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yin a yang jsou duality, které k sobě neoddělitelně patří a vzájemně se doplňují. Yin je stabilní složka, za to yang je ta dynamická. Yangová yoga osloví naše svaly a pomáhá nám dosáhnout větší flexibility. Ale i svaly potřebují prostor. Yinová yoga nám přináší dovednost vytvořit si prostor nejen v našem těle, ale především v naší mysli a životě. Yinová yoga nás učí nechat věci více plynout a méně kontrolovat, ztišit se a být bdělým k sobě i k ostatním. Na mých lekcích se společně budeme učit, jak z dynamiky přejít ke ztišení, zastavení, stabilitě a jak vyrovnávat obě polohy.

RANNÍ ASHTANGA YOGA 1. SÉRIE (Tereza) 1,2,3

Tradiční a ucelená Ashtanga jóga patří mezi dynamičtější druhy jógy a je založena na přesně daném sledu pozic (ásan), které na sebe plynule navazují. Ashtanga pracuje s celým tělem a v logické návaznosti a protahuje tak komplexně celé tělo od krku až po konečky prstů u nohou. Fyzická zdatnost ani předchozí zkušenosti s jógou nejsou podmínkou. Lekce budou vedeny postupně krok za krokem s asistencí a hlavně bez bolesti s ohledem na fyzické dispozice každého klienta. Na závěr každé lekce zařazuji řízenou relaxaci pro uvolnění.

DYNAMIC FLOW YOGA (Kristýna) 2-3

„Do not yoga, be yoga“ (nedělej jógu, staň se jí) Dynamic yoga flow je dynamičtější lekce jógy, zaměřená na rozproudění energie, prohřátí, protažení a posílení svalů, mobilizaci kloubu, aktivaci hlubokého stabilizačního systému (pánevní dno, hluboké břišní svaly, svaly okolo páteře, bránice) a v neposlední řadě i redukci tuků. Na lekci budeme „proplouvat“ mezi ásanami, pozdravíme slunce, posílíme a vytvarujeme břišní svaly. Neminou nás ani dechová cvičení a relaxace.

JEMNÁ FLOW YOGA (Lucie) 1-2

Jemná Flow Yoga podobně jako Vinyasa Flow propojuje pozice mezi sebou pomocí dechu do krátkých sestav. Lekce je však vedená v pomalejším tempu a s důrazem na procítění pozice v přítomném okamžiku. Součástí lekce je zpěv manter, dechová cvičení a dostatečně dlouhá relaxace. Přijďte se naladit na sebe a na nadcházející víkend.

VINYASA FLOW YOGA (Renata) 2-3

Vinyasa znamená „synchronizovaný pohyb dechu“. Je to řada pozic, které se pohybují silou našich nádechů a výdechů. Pohyby Vinyasy jsou plynulé. S použitím našeho dechu jako našeho průvodce se naše praxe stává téměř taneční, což vysvětluje proč je tento styl označován jako Vinyasa Flow nebo jen Flow Yoga. Vinyasa má fyzické i duševní výhody. Fyzicky, potem uvolňujeme toxiny a obnovujeme naše tělo. Synchronizované dýchání mentálně uvolňuje chvění mysli a pomáhá uvolňovat jakoukoliv blokaci toku energie skrze naše tělo. Vinyasa Flow uvádí naše tělo do stavu fyzické síly, flexibility a vitality, zatím co naši mysl do stavu rovnováhy a klidu.

SATURDAY MORNING VINYASA YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Začněte čas odpočinku správně, a to s jógou. Ranní lekce jsou přínosem po celý zbytek dne. Pozitivně naladí, usměrní myšlenky a lépe nás připraví na dobu odpočinku, ve které bychom se měli snažit být co nejvíce přítomni. Jen tak si dokážeme život užít naplno. Jóga nás učí na chvíli se zastavit a pozorovat pouze svět kolem nás, bez předsudků a očekávání. Přijďte prožít sladkou volnost pohybu a dechu a spojit tak příjemné s užitečným. Ručím vám, že vaše tělo a mysl budou chrochtat blahem. Protože ještě nikdo nikdy neřekl "Lituji, že jsem dnes šel na jógu".

SUNDAY VIN YIN YOGA (Tereza) 1,2,3

Všichni si v sobě nosíme jangovou a jinovou energii. Dualitní energie je i všude kolem nás a její poměr je různý. V rámci lekce společně nalezneme harmonii mezi dynamickými a jemnějšími aspekty života. Lekce je kombinací dynamické vinyasa jógy, která se line ve spojení pohybu a dechu. Dynamická flow rozproudí naši vnitřní jangovou energii a pomůže nám k prohřátí svalů a posílení nás samotných. Plynule na ni navážeme opačným principem, a to jin jógou, která cílí na naše klouby, kosti, vnitřní orgány a fascie (obaly našich svalů). Nedílnou součástí Jin jógy jsou pomůcky, které nám pomohou setrvat v pozicích potřebnou dobu a rozproudit naši vnitřní jinovou energii v těle. 

YOGA PRO SENIORY (Magdaléna) 1

Ve spolupráci s neziskovou organizací 'Seniorem s radostí' jsme pro vás připravili lekce, které jsou určené pro ty, co se již nachází ve starobním či invalidním důchodu. Pohyb jako takový nás udržuje fyzicky i mentálně mladými, a čím starší jsme, tím více ho potřebujeme. Chtěla bych vás tímto pozvat na naše pravidelné společné lekce, které jsou za symbolickou cenu. Z důvodu omezené kapacity je třeba se na lekce předem hlásit, ať skrze náš rezervační systém, telefonicky, sms zprávou či e-mailem.