* úroveň náročnosti   1 – začátečník,   2 – pokročilý,   3 – zkušený jogín

MONDAY MORNING FLOW YOGA (Lucie) 1-2

Monday Morning Flow Yoga je dynamická lekce Vinyasa jógy inspirována Jivamukti jógou. Lekci začneme zpěvem mantry, následovat bude ásanová praxe, kde se jemně zapotíme a rozproudíme pránu, nebo-li životní energii ve svém těle. V relaxaci necháme tělo a mysl odpočinout.

PLYNULÁ YOGA (Zuzana) 1-2

Lekce Plynulé jógy je vhodná pro každého bez omezení věku. Na svých lekcích kladu důraz na správnou techniku dýchání a bezpečné provedení jednotlivých pozic, při kterých provádím asistenci. Přijďte si proto i Vy zakusit blahodárné účinky jógy a nabít pozitivní energii. Z lekce budete odcházet příjemně odpočatí a protažení.

HATHA VINYASA FLOW YOGA (Naďa) 2-3

Hatha Vinyasa Flow Yoga je především o plynulém spojení jednotlivých pozic - ásan, z čehož vzniká tzv. flow = plynutí. Během lekce se zahřejeme, posílíme, stabilizujeme páteř, najdeme balanc v balančních pozicích, budeme zkoušet nové pozice a vracet se ke starým známým a prohlubovat je. Součástí každé lekce jsou dechová cvičení a na závěr i sladká tečka savásana, nebo-li závěrečná relaxace. A protože každý den je jiný, něčím jedinečný, i naše lekce se budou od sebe čas od času lišit...

MORNING COFFEE FLOW YOGA (Magdaléna) 1-2

Vůně čerstvé kávy a jemné, i když vydatné pozice po ránu... to je MORNING COFFEE FLOW YOGA. Lekce zaměřená na správné protažení těla s ohledem na jeho obvyklou ztuhlost po ránu. Budeme více balancovat, protože po ránu hlava není zahlcená rušivými elementy tak jako přes den a lépe se tak s tělem pracuje. Ranní lekce jsou ty nejsladčí, přijďte se o tom se mnou přesvědčit.

VINYASA YOGA (Kateřina K.) 1-2

Vinyasa jóga je dynamická jóga, která klade velký důraz na dech. Pozice a přechody mezi pozicemi jsou prováděny v rytmu dechu. Díky tomu je lekce tak plynulá, že není prostor na nic dalšího než na to, být pozorností u svého dechu a sebe samé(ho). Během lekce spolu proplujeme sérií pozic, budeme si s nimi hrát a budeme dbát na jejich správné technické provedení, abychom si neublížili, uvolnili vše ztuhlé a posílili zesláblé. Přes to všechno doplujeme až k závěrečné relaxaci, která uvolní mysl od nekonečných otázek a přemýšlení.

ASHTANGA YOGA 1. SÉRIE (Tereza) 1-2

Tradiční a ucelená Ashtanga jóga patří mezi dynamičtější druhy jógy a je založena na přesně daném sledu pozic (ásan), které na sebe plynule navazují. Ashtanga pracuje s celým tělem a v logické návaznosti a protahuje tak komplexně celé tělo od krku až po konečky prstů u nohou. Fyzická zdatnost ani předchozí zkušenosti s jógou nejsou podmínkou. Lekce budou vedeny postupně krok za krokem s asistencí a hlavně bez bolesti s ohledem na fyzické dispozice každého klienta. Na závěr každé lekce zařazuji řízenou relaxaci pro uvolnění.

RANNÍ YOGA (Kristýna) 1-2

Na ranní józe vás čeká jemný start do celého dne. Přes jemné ásany se dostaneme až k náročnějším a dynamičtějším. Nejenže svaly zaktivujeme, zahřejeme a protáhneme, tak skrze dech, pohyb, koncentraci a relaxaci vyplavíme stres a připravíme mysl do našeho dne. Těšit se můžete na pozdravy slunci, dynamické, statické i balanční ásany, pozice na zapojení hlubokého stabilizačního systému, závěrečnou relaxaci a také na kávičku.

PLYNULÁ RANNÍ VINYASA YOGA (Naďa) 1,2,3

V plynulé ranní vinyasa józe budeme jak plynule přecházet mezi jednotlivými pozicemi, tak občasně zastavovat a prodýchávat. Na svých lekcích se snažím o individuální přístup a usiluji o to, aby jogíni pochopili správné držení těla, aby jim provádění jógových ásán bylo přínosem a né naopak.

WHEEL YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yoga wheel je unikátní sportovní pomůcka, která pomáhá proti bolestem zad způsobených sedavým zaměstnáním, přetížením svalů zad, i páteřními disbalancemi. Na lekcích ho používáme zejména kvůli protažení, uvolnění napjatého svatlstva, ale také k posílení. Díky yoga wheelu se mnohdy snadněji dostaneme do náročnějších pozic a posouváme se tak v naší praxi dále a mnohem rychleji. Přijďte si kolečko sami vyzkoušet.

HATHA YOGA (Renata) 1-2

Hatha jóga je základem všech moderních forem jógy. V překladu ze sanskrtu Ha znamená Slunce a Tha znamená Měsíc. Naším cílem je vyvážit pravé a levé Nadis (energetické kanály) známé jako Ida a Pingala. Na naší společné lekci se s pomocí tradičních ásan, pránájámy, meditace a manter zaměříme na rovnováhu a uklidnění těla, mysli a duše. Prozkoumáme hloubky různých pozic při současném mísení dechu a pohybu. Nedílnou součástí lekce bude oblíbená relaxace, kterou si okořeníme vizualizacemi, mantrami či muzikou. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak pro pokročilejší praktikanty. Uvítám i úplné jógové nováčky.

YOGA BEFORE COFFEE (Kateřina K.) 1-2

Najděte si ráno chvilku pro sebe a přijďte rozproudit energii nasbíranou během noci ještě před tím, než se rozjede kolotoč všedních povinností. V rytmu dechu proplujete pozicemi, stejně tak jako po celý zbytek dne. Ranní vinyasa jóga je to jediné, co před svou ranní kávou potřebujete. Celý den pak bude tak nějak jiný a možná ani to kafe nebudete potřebovat. Uvidíte!

PILATES (Kristýna) 1-2

PILATES je metoda cvičení, která má pozitivní účinky především na správné držení těla, zdravou a mobilní páteř. Pokud držíme naše tělo správně, v ose, váhu rozkládáme do obou chodidel, a naše záda jsou v neutrálním postavení, pak se můžeme vyhnout bolestem zad, vyhřezlým ploténkám, hrbu nebo přílišnému prohnutí. Toto učí naše svaly pilates, odolávat gravitaci. Mimo jiné pilates tvaruje a zužuje svaly po celém těle, včetně břicha a při správném cvičení posiluje pánevní dno.

YOGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (Kristýna) 1-2

„Pružná páteř → zdravá páteř“ Jemná jóga se stabilizačními prvky z pilates. Cílem této lekce je zlepšit pružnost a ohebnost páteře, napravit držení těla a ulevit si od bolesti zad. Na lekci můžete očekávat hodně rolování, rotací, úklonů a jemných záklonů. Vedle zad se budeme věnovat i kyčelním kloubům, chodidlu, prstům a „cvičením“ proti syndromu karpálního tunelu.

YIN YANG YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yin a yang jsou duality, které k sobě neoddělitelně patří a vzájemně se doplňují. Yin je stabilní složka, za to yang je ta dynamická. Yangová yoga osloví naše svaly a pomáhá nám dosáhnout větší flexibility. Ale i svaly potřebují prostor. Yinová yoga nám přináší dovednost vytvořit si prostor nejen v našem těle, ale především v naší mysli a životě. Yinová yoga nás učí nechat věci více plynout a méně kontrolovat, ztišit se a být bdělým k sobě i k ostatním. Na mých lekcích se společně budeme učit, jak z dynamiky přejít ke ztišení, zastavení, stabilitě a jak vyrovnávat obě polohy.

RANNÍ ASHTANGA YOGA 1. SÉRIE (Tereza) 1,2,3

Tradiční a ucelená Ashtanga jóga patří mezi dynamičtější druhy jógy a je založena na přesně daném sledu pozic (ásan), které na sebe plynule navazují. Ashtanga pracuje s celým tělem a v logické návaznosti a protahuje tak komplexně celé tělo od krku až po konečky prstů u nohou. Fyzická zdatnost ani předchozí zkušenosti s jógou nejsou podmínkou. Lekce budou vedeny postupně krok za krokem s asistencí a hlavně bez bolesti s ohledem na fyzické dispozice každého klienta. Na závěr každé lekce zařazuji řízenou relaxaci pro uvolnění.

DYNAMIC FLOW YOGA (Kristýna) 2-3

„Do not yoga, be yoga“ (nedělej jógu, staň se jí) Dynamic yoga flow je dynamičtější lekce jógy, zaměřená na rozproudění energie, prohřátí, protažení a posílení svalů, mobilizaci kloubu, aktivaci hlubokého stabilizačního systému (pánevní dno, hluboké břišní svaly, svaly okolo páteře, bránice) a v neposlední řadě i redukci tuků. Na lekci budeme „proplouvat“ mezi ásanami, pozdravíme slunce, posílíme a vytvarujeme břišní svaly. Neminou nás ani dechová cvičení a relaxace.

JEMNÁ FLOW YOGA (Lucie) 1-2

Jemná Flow Yoga podobně jako Vinyasa Flow propojuje pozice mezi sebou pomocí dechu do krátkých sestav. Lekce je však vedená v pomalejším tempu a s důrazem na procítění pozice v přítomném okamžiku. Součástí lekce je zpěv manter, dechová cvičení a dostatečně dlouhá relaxace. Přijďte se naladit na sebe a na nadcházející víkend.

VINYASA FLOW YOGA (Renata) 2-3

Vinyasa znamená „synchronizovaný pohyb dechu“. Je to řada pozic, které se pohybují silou našich nádechů a výdechů. Pohyby Vinyasy jsou plynulé. S použitím našeho dechu jako našeho průvodce se naše praxe stává téměř taneční, což vysvětluje proč je tento styl označován jako Vinyasa Flow nebo jen Flow Yoga. Vinyasa má fyzické i duševní výhody. Fyzicky, potem uvolňujeme toxiny a obnovujeme naše tělo. Synchronizované dýchání mentálně uvolňuje chvění mysli a pomáhá uvolňovat jakoukoliv blokaci toku energie skrze naše tělo. Vinyasa Flow uvádí naše tělo do stavu fyzické síly, flexibility a vitality, zatím co naši mysl do stavu rovnováhy a klidu.

SATURDAY MORNING VINYASA YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Začněte čas odpočinku správně, a to s jógou. Ranní lekce jsou přínosem po celý zbytek dne. Pozitivně naladí, usměrní myšlenky a lépe nás připraví na dobu odpočinku, ve které bychom se měli snažit být co nejvíce přítomni. Jen tak si dokážeme život užít naplno. Jóga nás učí na chvíli se zastavit a pozorovat pouze svět kolem nás, bez předsudků a očekávání. Přijďte prožít sladkou volnost pohybu a dechu a spojit tak příjemné s užitečným. Ručím vám, že vaše tělo a mysl budou chrochtat blahem. Protože ještě nikdo nikdy neřekl "Lituji, že jsem dnes šel na jógu".

SUNDAY CHAKRA VINYASA YOGA (Marianna) 1,2

Sunday Chakra Vinyasa jóga bude plná krátkého povídaní, svižné Vinyasy a ásan zaměřených na rozproudění jemnohmotné energie v jednotlivých čakrách. Budeme se různě zkroucet, uzlit, zaklánět, předklánět, balancovat. Každá lekce bude jiná a s trochou představivosti i barevná. Uvolňující šavásana a zpěv bídža manter budou sladká tečka na závěr.

YOGA PRO SENIORY (Magdaléna) 1

Ve spolupráci s neziskovou organizací 'Seniorem s radostí' jsme pro vás připravili lekce, které jsou určené pro ty, co se již nachází ve starobním či invalidním důchodu. Pohyb jako takový nás udržuje fyzicky i mentálně mladými, a čím starší jsme, tím více ho potřebujeme. Chtěla bych vás tímto pozvat na naše pravidelné společné lekce, které jsou za symbolickou cenu. Z důvodu omezené kapacity je třeba se na lekce předem hlásit, ať skrze náš rezervační systém, telefonicky, sms zprávou či e-mailem.