* úroveň náročnosti   1 – začátečník,   2 – pokročilý,   3 – zkušený jogín

VINYASA FLOW YOGA (Lucie) 2-3

Vinyasa Flow Yoga je především o plynulém spojení jednotlivých pozic - ásan, z čehož vzniká tzv. flow = plynutí. Během lekce se zahřejeme, posílíme, stabilizujeme páteř, najdeme balanc v balančních pozicích, budeme zkoušet nové pozice a vracet se ke starým známým a prohlubovat je. Součástí každé lekce je úvodní zpěv manter, dechové cvičení a na závěr i sladká tečka savásana, nebo-li závěrečná relaxace. A protože každý den je jiný, něčím jedinečný, i naše lekce se budou od sebe čas od času lišit...

FYZIO YOGA (Petra) 1-2

Fyzio Yoga plyne na vlně Vinyasa Flow. Plynulost je obohacena o fyzioterapeutické prvky. Důraz je kladen na dech a na techniku provedení jednotlivých pozic. Lekce je zaměřená na centrované postavení v jednotlivých kloubech a na funkční propojení celého těla. Optimalizuje pohybové stereotypy, Vaše tělo tak bude lépe fungovat i v běžném životě. Lekce je vedena v klidném tempu a je vhodná i pro úplné začátečníky.

STRONG & FLEXIBLE YOGA (Magdaléna) 2-3

Stejně tak, jako nám pravidelná jógová praxe dodává kýžený pocit vnitřního klidu, tak by nás měla i posílit. Posílit naše svaly, tak abychom se mohli bezpečně udržet v pozicích. Posílit naši mysl, tak abychom se mohli plně soustředit na prováděnou ásanu. V neposlední řadě by nám měla dodat potřebnou dávku flexibility, abychom v pozicích netrpěli, ale naopak si mohli užívat volnost pohybu díky pozvolně získanému rozsahu. Na lekcích Strong & Flexible jógy se zaměříme přesně na všechny tyto tři oblasti a naší hlavní pomůckou, která nám k tomu všemu dopomůže, krom našeho vlastního těla, budou činky. Přesně tak, slyšíte správně! 

MORNING COFFEE FLOW YOGA (Anička) 1-2

Vůně čerstvé kávy a jemné, i když vydatné pozice po ránu... to je MORNING COFFEE FLOW YOGA. Lekce zaměřená na správné protažení těla s ohledem na jeho obvyklou ztuhlost po ránu. Budeme více balancovat, protože po ránu hlava není zahlcená rušivými elementy tak jako přes den a lépe se tak s tělem pracuje. Ranní lekce jsou ty nejsladčí, přijďte se o tom se mnou přesvědčit.

YOGA FLOW THERAPY (Kateřina) 1-2

Yoga Flow Therapy je jógová lekce, která vychází z dynamické Vinyasa jógy a je obohacená o prvky terapie. Udržuje si vinyasovou plynulost a důraz na dech, ale je o něco jemnější a pomalejší. Velkou pozornost věnujeme optimálnímu nastavení těla v jednotlivých pozicích z pohledu funkčnosti a anatomie těla. V tom je lekce ‘terapeutická’, protože se budeme snažit tělo nastavit do takové pozice, která pro něj bude terapií (léčbou). Dech bude dobře proudit, tělo se bude protahovat a posilovat zároveň a mysl se zklidní. Na lekci je dostatek času pozici nastavit a prozkoumat, ale díky plynulosti dechu lekce neztratí své flow. 

RANNÍ YOGA (Kristýna) 1-2

Na ranní józe vás čeká jemný start do celého dne. Přes jemné ásany se dostaneme až k náročnějším a dynamičtějším. Nejenže svaly zaktivujeme, zahřejeme a protáhneme, tak skrze dech, pohyb, koncentraci a relaxaci vyplavíme stres a připravíme mysl do našeho dne. Těšit se můžete na pozdravy slunci, dynamické, statické i balanční ásany, pozice na zapojení hlubokého stabilizačního systému, závěrečnou relaxaci a také na kávičku.

PLYNULÁ RANNÍ VINYASA YOGA (Naďa) 1,2,3

V plynulé ranní vinyasa józe budeme jak plynule přecházet mezi jednotlivými pozicemi, tak občasně zastavovat a prodýchávat. Na svých lekcích se snažím o individuální přístup a usiluji o to, aby jogíni pochopili správné držení těla, aby jim provádění jógových ásán bylo přínosem a né naopak.

WHEEL YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yoga wheel je unikátní sportovní pomůcka, která pomáhá proti bolestem zad způsobených sedavým zaměstnáním, přetížením svalů zad, i páteřními disbalancemi. Na lekcích ho používáme zejména kvůli protažení, uvolnění napjatého svatlstva, ale také k posílení. Díky yoga wheelu se mnohdy snadněji dostaneme do náročnějších pozic a posouváme se tak v naší praxi dále a mnohem rychleji. Přijďte si kolečko sami vyzkoušet.

HATHA YOGA (Renata) 1-2

Hatha jóga je základem všech moderních forem jógy. V překladu ze sanskrtu Ha znamená Slunce a Tha znamená Měsíc. Naším cílem je vyvážit pravé a levé Nadis (energetické kanály) známé jako Ida a Pingala. Na naší společné lekci se s pomocí tradičních ásan, pránájámy, meditace a manter zaměříme na rovnováhu a uklidnění těla, mysli a duše. Prozkoumáme hloubky různých pozic při současném mísení dechu a pohybu. Nedílnou součástí lekce bude oblíbená relaxace, kterou si okořeníme vizualizacemi, mantrami či muzikou. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak pro pokročilejší praktikanty. Uvítám i úplné jógové nováčky.

YOGA BEFORE COFFEE (Lucie) 1-2

Najděte si ráno chvilku pro sebe a přijďte rozproudit energii nasbíranou během noci ještě před tím, než se rozjede kolotoč všedních povinností. V rytmu dechu proplujete pozicemi, stejně tak jako po celý zbytek dne. Ranní vinyasa jóga je to jediné, co před svou ranní kávou potřebujete. Celý den pak bude tak nějak jiný a možná ani to kafe nebudete potřebovat. Uvidíte!

YOGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (Kristýna) 1-2

„Pružná páteř → zdravá páteř“ Jemná jóga se stabilizačními prvky z pilates. Cílem této lekce je zlepšit pružnost a ohebnost páteře, napravit držení těla a ulevit si od bolesti zad. Na lekci můžete očekávat hodně rolování, rotací, úklonů a jemných záklonů. Vedle zad se budeme věnovat i kyčelním kloubům, chodidlu, prstům a „cvičením“ proti syndromu karpálního tunelu.

YIN YANG YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Yin a yang jsou duality, které k sobě neoddělitelně patří a vzájemně se doplňují. Yin je stabilní složka, za to yang je ta dynamická. Yangová yoga osloví naše svaly a pomáhá nám dosáhnout větší flexibility. Ale i svaly potřebují prostor. Yinová yoga nám přináší dovednost vytvořit si prostor nejen v našem těle, ale především v naší mysli a životě. Yinová yoga nás učí nechat věci více plynout a méně kontrolovat, ztišit se a být bdělým k sobě i k ostatním. Na mých lekcích se společně budeme učit, jak z dynamiky přejít ke ztišení, zastavení, stabilitě a jak vyrovnávat obě polohy.

Ranní Vinyasa Flow Yoga (Marianna) 1-2

Ranní lekce Vinyasa Flow bude vyplněna vítáním slunce, postupným protažením a sekvencí na posílení těla i ducha, abychom mohli plní energie vyrazit z podložky rovnou do nového dne. Společně se tak připravíme na další pracovní den, který je před námi.

JEMNÁ FLOW YOGA (Lucie) 1-2

Jemná Flow Yoga podobně jako Vinyasa Flow propojuje pozice mezi sebou pomocí dechu do krátkých sestav. Lekce je však vedená v pomalejším tempu a s důrazem na procítění pozice v přítomném okamžiku. Součástí lekce je zpěv manter, dechová cvičení a dostatečně dlouhá relaxace. Přijďte se naladit na sebe a na nadcházející víkend.

YOGA PRO SENIORY (Magdaléna) 1

Ve spolupráci s neziskovou organizací 'Seniorem s radostí' jsme pro vás připravili lekce, které jsou určené pro ty, co se již nachází ve starobním či invalidním důchodu. Pohyb jako takový nás udržuje fyzicky i mentálně mladými, a čím starší jsme, tím více ho potřebujeme. Chtěla bych vás tímto pozvat na naše pravidelné společné lekce, které jsou za symbolickou cenu. Z důvodu omezené kapacity je třeba se na lekce předem hlásit, ať skrze náš rezervační systém, telefonicky, sms zprávou či e-mailem.

SATURDAY MORNING VINYASA YOGA (Magdaléna) 1,2,3

Začněte čas odpočinku správně, a to s jógou. Ranní lekce jsou přínosem po celý zbytek dne. Pozitivně naladí, usměrní myšlenky a lépe nás připraví na dobu odpočinku, ve které bychom se měli snažit být co nejvíce přítomni. Jen tak si dokážeme život užít naplno. Jóga nás učí na chvíli se zastavit a pozorovat pouze svět kolem nás, bez předsudků a očekávání. Přijďte prožít sladkou volnost pohybu a dechu a spojit tak příjemné s užitečným. Ručím vám, že vaše tělo a mysl budou chrochtat blahem. Protože ještě nikdo nikdy neřekl "Lituji, že jsem dnes šel na jógu".

SUNDAY CHAKRA VINYASA YOGA (Marianna) 1-2

Sunday Chakra Vinyasa jóga bude plná krátkého povídaní, svižné Vinyasy a ásan zaměřených na rozproudění jemnohmotné energie v jednotlivých čakrách. Budeme se různě zkroucet, uzlit, zaklánět, předklánět, balancovat. Každá lekce bude jiná a s trochou představivosti i barevná. Uvolňující šavásana a zpěv bídža manter budou sladká tečka na závěr.